Madrasah As-Saidiyyah

Himpunan Video dan Maklumat berkenaan Madrasah As-Saidiyyah serta Pengajian Kitab di http://pondok-rasah.blogspot.com

Juga koleksi video pengajian kitab Soal Jawab A-Z tentang Tasawuf oleh Dr Zulkifli Mohamad Al-Bakri

Follow twitter saya @antusabun

Thursday, March 10, 2011

Bahaya dedah silap salah BN sebab ancam keselamatan negara.

Bila orang dedahkan pasal rakusnya keluarga elit Sarawak, menteri sekor ni dan-dan cerita pasal hukuman ISA. Orang dedah nak dikata mengancam keselamatan negara. Oo.. pasal pecah tembelang orang dan puak Barisan Nasional maka ko kata ancam keselamatan negara.

Nik Aziz tu berapa kali SPRM datang lawat? Pasal kek pun ko dedah dan kecoh. Ada orang tua tu melatah?

Orang dedah ko pegilah siasat. Apa ke macam celaka perangai?

Suratkhabar pun satu hal. Bila ada betina sundal samakan TGNA dengan ayah pin gegak gempita lu orang punya highlights tapi ada ko bagi TGNA ruang pasal nak jawab kekeliruan dalam agama dalam sokkabar korang?

*pasal artis berbikini kat bali tak usah la nak memekak lama-lama dalam media. Jahil murakkab dalam Malaysia ni ramai lagi nak kena tarik keluar.

ISA boleh diambil ke atas Radio Free Sarawak http://bit.ly/dKCFSe

posted from Bloggeroid

No comments: