Perkongsian spontan tanpa kredit



Follow twitter saya @negaramerdeka

Saturday, March 9, 2013

Video Pencacai UMNO cuba pecahkan pintu kaca di Komtar tersebar.. ganasnyaaa depa..

 


Keadaan di Kompleks Pentadbiran Kerajaan Pulau Pinang, Komtar kecoh seketika semalam apabila kira-kira 100 wakil pertubuhan bukan kerajaan (NGO) cuba merempuh masuk untuk bertemu Ketua Menteri Lim Guan Eng.

Kekecohan itu bermula apabila kumpulan NGO itu dihalang oleh pihak keselamatan daripada memasuki lobi pejabat di tingkat tiga dan beberapa orang cuba memecahkan pintu kaca di situ ~ Berita Harian

Saksikan bagaimana mereka cuba memecahkan pintu kaca itu dengan ganasnya..

 


Berita Harian juga melaporkan lagi antara NGO yang terlibat ialah Persekutuan Silat Kebangsaan Malaysia (Pesaka), Pertubuhan Kebajikan Al-Ehsan Malaysia (Al-Ehsan), Gabungan Pelajar Melayu Semenanjung Negeri (GPMS), Jaringan Muslimim Pulau Pinang (JMPP), Dakwah Islamiah Malaysia (Pekida) dan Persatuan Warga Cinta Negara Malaysia (Pencinta).


Setiausaha Agung Al-Ehsan, Arshad Kassim berkata perhimpunan berkenaan bertujuan untuk membantah Lim yang dianggap biadap dan sengaja menyentuh sensitiviti umat Islam.

Lim yang juga setiausaha agung DAP terus dikecam kerana membangkitkan isu kalimah Allah yang menimbulkan kemarahan dan kurang senang dalam kalangan umat Islam di seluruh negara sejak beberapa bulan lalu...

Hmm... kenapa nak dikecam Guan Eng pula sedangkan yang membenarkan Penang menggunakan nama Allah itu ialah Pemimpin UMNO sendiri?

 



(Via Anak Sungai Derhaka)

No comments: