Perkongsian spontan tanpa kredit



Follow twitter saya @negaramerdeka

Tuesday, November 25, 2008

15-Sandarkan pada kenangan

Best ke lagu ni?

Che Sue marah2 dari semalam pasal perangai arab yang bodoh sombong dan tak makan saman. Kesian aku tengok dia marah-marah sebab hancur lunyai barang-barang packing dia dari Malaysia. Tapi apa yang kita boleh buat melainkan dengan hanya tumpang simpati.

Dulu kat Mesir ada gak berapa kali aku hilang sabar dengan Arab. Hendak la jugak bertumbuk. Suatu hari aku pergi ke pendaftaran untuk masuk Final year aku kat U. Beratur punyalah penat dari pagi, Datang pulak satu mangkuk ayun mana ntah tiba-tiba potong barisan. Elok pulak depan aku dia landing. Maka jiwa Hang Tuah aku pun meninggi la selaras dengan cuaca yang meninggi secara kebetulan.

Aku-Aku pun cakapla dengan dia suruh beratur.
Arab-Terus dia menjawab dia lagi lama tunggu dari aku.*menipu la tu.
Aku-Aku cakap dengan dia aku tunggu sejak dari pukul 7 pagi lagi. (Intazir munzu saah saabiah)
Arab- Dia cakap dia tunggu dari semalam (ana munzu ayyam)
Perghh...menipu arab ni. aku terus jawab (ana munzu itik)


Terus arab tu balik tak cakap pape.

No comments: