Madrasah As-Saidiyyah

Himpunan Video dan Maklumat berkenaan Madrasah As-Saidiyyah serta Pengajian Kitab di http://pondok-rasah.blogspot.com

Juga koleksi video pengajian kitab Soal Jawab A-Z tentang Tasawuf oleh Dr Zulkifli Mohamad Al-Bakri

Follow twitter saya @antusabun

Wednesday, November 26, 2008

17-Belanja sesiapa yang kita mampu

Ada sekali tu aku naik bas pergi jalan-jalan sekitar Kaherah. Pergi dengan kawan-kawan je. Tak ingat ulak dengan siapa. Semua berkobar-kobar maklumlah duit baru di pump oleh mak bapak. Aku je masa tu bukan guna duit yang di pump oleh mak bapak. Sebabnya, mudah kalau dapat duit dari sedara-mara ni. heh!!

,

Hari ni keluar lunch dengan seseorang yang istimewa. Gaji dia dah masuk dan gaji aku jugak dah masuk. Tapi kenapa dia yang belanja hah?


p/s lain kali habiskan makan tu ye..hehe

2 comments:

ah tok said...

Ada makna tu

antusabun said...

kahkahkah...sapa suruh dia order bukan2. kan dah kena bayar. tak elok membazir