Madrasah As-Saidiyyah

Himpunan Video dan Maklumat berkenaan Madrasah As-Saidiyyah serta Pengajian Kitab di http://pondok-rasah.blogspot.com

Juga koleksi video pengajian kitab Soal Jawab A-Z tentang Tasawuf oleh Dr Zulkifli Mohamad Al-Bakri

Follow twitter saya @antusabun

Saturday, August 22, 2009

Asik-asik dia aje..

Gua punya semangat hari ni lain macam. Jadi imam pun semangat bacaan gua, ala-ala hafiz qur'an. Abis je moreh, dengan kereta 500bhp gua gerak ke Salmah Beevi nak tengok team adik gua main lawan Pmouth. Tapi nape takda pulak? Cilanat. Asik-asik team tu jugak yang dia tunjuk. Padahal bukan cantik mana pun main.

Takpelah, double standard pasukan desperate memang camtu.. Moga-moga team yang gua sokong ni menang..

2 comments:

langkasuke said...

asyik di anak tirikan jelah nampaknya..

hahahaha

AL MURSI said...

Hidup Arsenal....