Madrasah As-Saidiyyah

Himpunan Video dan Maklumat berkenaan Madrasah As-Saidiyyah serta Pengajian Kitab di http://pondok-rasah.blogspot.com

Juga koleksi video pengajian kitab Soal Jawab A-Z tentang Tasawuf oleh Dr Zulkifli Mohamad Al-Bakri

Follow twitter saya @antusabun

Wednesday, August 5, 2009

Rosmah ada web weh..

Nyibuk je pompuan ni. Pehal pulak domain kerajaan pulak? Lu bini buat cara bini. Hampeh betul la. Gua tak berkesempatan masuk lagi. Tapi kalau setakat nak merapu meraban lu on blogspot je la. Nak gempak je hidup lu ni.. Arghh.. Semak otak aku!!

3 comments:

Sharps Shooters said...

yang semaknya kan, kita pun sibuk2 nak buat blog sokong kerajaan atau bukan kerajaan. ape diorang bayar ke kita? kuikuikui! :p

antusabun said...

iq tahap babun je ko ni. merepek apa ni?

iLOVEspeed said...

klu orang UMNGOK mmg tu jer yg dia fikir. apa bayaran dia dpt if dia buat itu ini