Madrasah As-Saidiyyah

Himpunan Video dan Maklumat berkenaan Madrasah As-Saidiyyah serta Pengajian Kitab di http://pondok-rasah.blogspot.com

Juga koleksi video pengajian kitab Soal Jawab A-Z tentang Tasawuf oleh Dr Zulkifli Mohamad Al-Bakri

Follow twitter saya @antusabun

Monday, August 3, 2009

Yah! Pro ISA sudah menyalak

Haha.. Ini puak-puak katun sudah menyalak. Mau bikin gempar KL dengan 70,000 demonstran, tup-tup 21 orang muka bersepai melangut-langut macam anak ayam kehilangan emak. Itu jeneral katak tak payah cerita, gua ingat dia sudah jadi berudu balik. Armada konon, nak bikin skuad sepak takraw pun tak cukup korum..Hehe.

Lagi panas mamat itu sudah memekak tak puas hati. Tak puas hati sama itu GMI. Ntah apa-apa ntah. Lu dah tak cukup korum pastu nganjing macam bapok. Kot dapat terajang anak tekak mamat ni pun kacip gak ni..(kalimah pipi). Apa pun syabas pada GMI.. Syabas!!

1 comment:

Sharps Shooters said...

yang bestnya pro isa sukses hantar memo kat istana.. anti isa? satu habuk pun tak sampai .. wakakakaa!