Madrasah As-Saidiyyah

Himpunan Video dan Maklumat berkenaan Madrasah As-Saidiyyah serta Pengajian Kitab di http://pondok-rasah.blogspot.com

Juga koleksi video pengajian kitab Soal Jawab A-Z tentang Tasawuf oleh Dr Zulkifli Mohamad Al-Bakri

Follow twitter saya @antusabun

Wednesday, August 5, 2009

Demo gagal?

Hishamuddin si menteri cakap. A'ah, ye lah gagal. Pesal gagal tak pulak mamat ni bagitau. Sengal kan? Kot camni la cara polis layan demonstran, Indon sampai skang Suharto perintah.

Pesal tak pakai bom atom aje?

2 comments:

Sharps Shooters said...

kalau guna bom korang mampossss lakkk .. kesian plak kat anak bini sedara mara korang yang dok menangis tak henti2 tu nanti.

tu la bezanya, kalau pakatan rakyat perintah negara, habislah rakyat dibomnya bak kata ko yang macam takde pelajaran.

kahkahkahkah!

antusabun said...

konek lu!! lu citer apa ni?