Madrasah As-Saidiyyah

Himpunan Video dan Maklumat berkenaan Madrasah As-Saidiyyah serta Pengajian Kitab di http://pondok-rasah.blogspot.com

Juga koleksi video pengajian kitab Soal Jawab A-Z tentang Tasawuf oleh Dr Zulkifli Mohamad Al-Bakri

Follow twitter saya @antusabun

Thursday, July 1, 2010

Bodoh betul Zahrain ni....

Untuk setakat hari ni atau minggu ini yang paling bodoh gua perhati adalah Zahrain. Sapa Zahrain? Alaaa itu pun tak tau ke?

Kenapa gua kata dia bodoh? Yang dia memandai buat soalan bodoh pada Bala sapa suruh? kan dah satu hal pulak Najid n Rosmah nak menjawab.

Memang geli hati bila kita tengok orang yang berada di persada media buat kerja bangang. Yang pelawak buat-buat bodoh tu takpelah jugak, dah dia memang buat lawak lantaklah nak buat lawak macam mana sekalipun.

Kalau Zahrain gagah mulai tadi dia perlu dah gertak SPRM siasat Deepak tu takpun Rosmah. Sebabnya mereka dikaitkan oleh RPK tentang skandal misteri yang melanda bumi bertuah ni. Bumi 1Malaysia.

Gagahnya negaraku ini. Namun sayang belum mampu untuk memijak rumput World Cup!!!

No comments: