Madrasah As-Saidiyyah

Himpunan Video dan Maklumat berkenaan Madrasah As-Saidiyyah serta Pengajian Kitab di http://pondok-rasah.blogspot.com

Juga koleksi video pengajian kitab Soal Jawab A-Z tentang Tasawuf oleh Dr Zulkifli Mohamad Al-Bakri

Follow twitter saya @antusabun

Sunday, July 11, 2010

Shafie ni terasa jugak gua nak bedal!

Hari tu dah mengarut sekali kata bahawa PAS sesat. Bila kena tibai terus menyepi macam pondan. Jangankan ajak berhujah, ajak gi main futsal pun gua syak pakcik ni simpan telo.

Semalam merepek lagi, kata Anwar bayar untuk di interview dengan CNN. Punyalah gila statement keluar dari mulut menteri. KJ yang otak budak sekolah tu pun tak mengarut sejauh tu.

Apa punya nasib la.. Bangang betul!

Sapa-sapa nak popular cepat sila kontek CNN, boleh gi interview..

No comments: