Perkongsian spontan tanpa kredit



Follow twitter saya @negaramerdeka

Monday, July 26, 2010

Lambat betul, gua dah tak sabar-sabar nih..

RFC dah ada kat Kubang Kerian dah. TGNA dah pi buat perasmian pun. Seremban bila lagi. Dari kenit gua dah kena KFC. Muak tau tak. Nak pulak boikot-boikot ni gua in skali. Takkan nak tunggu mak gua goreng baru gua dapat merasa ayam ala-ala bertepung KFC?

Nak pegi pasar malam gua tak biasa berembun pulak. Cepat la RFCnyaaa.. Kat Bangi pun sempoi gak..

Sifu bekam harap amik perhatian. Takkan kopi Radix je sampai tua? Ubat tuju angin takda rasa ayam pulak untuk perhatian.

Nanti boleh suruh Robert De Niro rasa. Stakat KFC pejadah pulak katanya nanti. Buat malu nenek sorang tu je nanti.

4 comments:

ISA said...

he..he..he... sabaq bro...

Pak Oncu said...

ekau datang kat pokan ghombau SEMUA ADOOOOO !!!!!!!!!!

Antusabun said...

tipulah tu...

~::Iffat @ Wonderfatts::~ said...

hahaha...ghombau apo yg xdo..haha..

ye lah sheikh...aku bawak roselle kordial plak semalam..ada sikit2 rasa sos ayam dia..bangi shah alam otw...melaka dah ada..jom..