Madrasah As-Saidiyyah

Himpunan Video dan Maklumat berkenaan Madrasah As-Saidiyyah serta Pengajian Kitab di http://pondok-rasah.blogspot.com

Juga koleksi video pengajian kitab Soal Jawab A-Z tentang Tasawuf oleh Dr Zulkifli Mohamad Al-Bakri

Follow twitter saya @antusabun

Tuesday, July 13, 2010

Mendengar fatwa paling WTF!! untuk minggu ini.

Yang ni makin gua confuse. Ibrahim Ali atau nama glamournya Ibrahim al-Kataki telah berfatwa bahawa dengan menyisihkan Nazri Aziz maka UMNO akan dapat di pulihkan. Berderau darah gua, ingatkan Nasha Aziz tadi.

Pejadah pulak mamat ni jadi penasihat UMNO ni? Apa dah takda kerja lain ke dah nak buat. Lepas berkuntau dengan MCA, bersilat pulak dengan KJ. Tup-tup bergossip dengan Nazri pulak. Yang dia sibuk-sibuk dengan UMNO pehal?

Berpeluh rambut gua pikirkan motif mamat kataki sejak dua tiga menjak ni. Ni kalau bagi orang biasa-biasa punya IQ contohnya Khir Toyo pikirkan mau terus botak bulu ketiak ngan bulu jembut dia. Memang susah nak kesan motif tindakkan beliau. Bagi Anna Chapman pun mau minah tu skang duduk Spital Permai.

Inilah politik. Yang patutnya diselesai dan di tumpu duk kat saf belakang. Hal-hal ketuanan yang arwah Pak Pandir pun tahu sabab-musababnya tak pulak diperbesarkan. WTF!!nya Anwar yang jadi agen CIA. Tak ke boleh gugur bulu ketiak gua mendengarnya.

Dah tu kata Anwar bayar CNN untuk interview diri dia sendiri!! Woi mangkok UMNO dan Utusan pembelit, lu orang dah makan julap lom?

Ekonomi merudum, budak bersosial kalah Paris Hilton, harga barang melambung naik sampaikan RM100 dah takda rasa apa, orang kita bawak kereta macam pundek kat jalan tu semua salah UMNO. Tak de kejadah salah DAP atau PKR de. Orang yang maknya salah tempat beranak aje yang pikir tu semua salah DAP. Nak gua ulas kang mau abis bateri keyboard bluetooth gua yang canggih ni kang.

Dan Ibrahim Ali itu cumalah penyemak mata dan telinga kita untuk tahun ni. Nasib baik budak-budak peserta Imam Muda tu tak kata Ibrahim Ali idola diaorang. Memang tak pasal-pasal ludah gua bertepek kat kening diaorang.

2 comments:

Isa said...

Alamak bro... lu lagi ganas beb...

mizi2054 said...

terbaik dari ladang cili