Perkongsian spontan tanpa kredit



Follow twitter saya @negaramerdeka

Thursday, December 18, 2008

75-Banyak yang gua setuju

Macam-macam idea gua dapat yang komen blog gua. Banyak yang gua setuju. Gua memang highlight budak-budak yang sekaum dengan gua. Gua sedih sebab gua sensitif. Gua cuma boleh mengharapkan sesuatu yang baik akan dilakukan oleh pihak yang punyai kuasa pantau memacam caca-merba yang berlaku dalam negara ini. Gua harap semua orang sensitif. Ini negara kita yang kita akan tinggal sampai mati sebab kita tak punyai duit untuk beli hartanah di luar negara.

Gua seronok juga sebab ramai yang singgah di blog gua punyai fikiran yang sentiasa berjalan dan sensitif akan masalah-masalah sosial di Malaysia ni. Semua juga sayangkan generasi akan datang. Supaya anak-anak kita tak hancur.

Gua doakan semoga Malaysia tak jadi macam Amerika. Jaguh dunia juga dalam kadar jenayah...

,

Gua akan terus posting macam ni sebab hanya ini yang gua mampu..Biarlah orang kata gua menentang arus!!

1 comment:

Anonymous said...

Secara lansung termasuk la aku kan? hehe