Perkongsian spontan tanpa kredit



Follow twitter saya @negaramerdeka

Thursday, June 11, 2009

Komentar ajaib di sekitar pelancaran buku MAN OF THE YEAR!!

"Najib mempunyai personaliti yang betul-betul penyabar, saya sudah hidup lama , sudah setengah abad, saya tak pernah jumpa orang yang sabar macam dia.

"Saya harap semua suami ikutlah perangai Datuk Najib, kalau isteri nak marah, biar dia marah, biar dia luahkan dulu perasaan dia. (Rosmah)

Perdana Menteri mempunyai tiga personaliti yang unggul iaitu kesabaran luar biasa ketika berdepan masalah, pendengar yang baik dan pembuat keputusan yang tepat kerana mengelak membuat keputusan ketika marah, sedih atau tertekan.(Zahid Hamidi)

Buku ni cerita pasal apa? Buku ini kisah benar atau macam novel Harry Potter? Mahal tak? (Gua)

No comments: