Perkongsian spontan tanpa kredit



Follow twitter saya @negaramerdeka

Saturday, September 12, 2009

1Malaysia, kembalilah Kepada Islam

Lepas-lepas sahur ni best dan asyik bercerita pasal Islam. Tapi saya tak pandai macam orang pandai-pandai yang lain sebabnya kerana malas.

Kembali kepada Islam bermakna segalanya ikut aturan dan acuan Islam, ikut yang disuruh dan tinggal segala yang dilarang dalam agama. Mudah kan? Mudah la bila bercakap sebabnya otak-otak orang yang ngaku Islam ni telah dijajah. Bukan salah sape-sape, tapi salah sendiri juga.

Sedihkan? Jadi apa penyelesaiannya? Saya tak pandai dan mata mula mengantuk balik. Dhaif betul saya.

Nota: sapa yang halang dan isukan sebatan peminum arak baru-baru ni? DAP ke? MIC? CIA? Atau Anwar Ibrahim? Golongan Pewaris, Pekida dan Perkatak sila jawap... Jangan jadi sundal!!

4 comments:

Pak Oncu said...
This comment has been removed by the author.
Pak Oncu said...

Menteri UMNO.........

Cinta Al-Aqsa said...

salam.. encik encem, nak curik artikel dalam ni blehhh... huhu. tapi saya bagi la kredit name encik kat situ.. huhu.. cintaal-aqsa.blogspot

Cinta Al-Aqsa said...

salam.. encik encem, nak curik artikel dalam ni blehhh... huhu. tapi saya bagi la kredit name encik kat situ.. huhu.. cintaal-aqsa.blogspot