Madrasah As-Saidiyyah

Himpunan Video dan Maklumat berkenaan Madrasah As-Saidiyyah serta Pengajian Kitab di http://pondok-rasah.blogspot.com

Juga koleksi video pengajian kitab Soal Jawab A-Z tentang Tasawuf oleh Dr Zulkifli Mohamad Al-Bakri

Follow twitter saya @antusabun

Tuesday, September 1, 2009

RON yang gua tak paham

Kalau ikut list yang gua dapat, BMW 5 series yang baru pun boleh pakai RON95. Gua tarik nafas lega.
Rupanya gua silap. Kereta gua yang murah tu manja nak mampos. Sepanjang petang tadi gua berdebar bawak kereta 500bhp gua. Pelahap premium rupanya..

***

kesimpulan, kereta janaan turbo jangan ngada-ngada pakai minyak murah. Nyesal karang.. Cilake!!

3 comments:

mountdweller said...

Salam.

Inilah yang menjadi masalah pada kebanyakan orang

AL MURSI said...

keta gua semua minyak gua sapu. Tp bukan diesel la. Maklumlah minyak kat sini murah.

apei said...

masalah..masalah...