Madrasah As-Saidiyyah

Himpunan Video dan Maklumat berkenaan Madrasah As-Saidiyyah serta Pengajian Kitab di http://pondok-rasah.blogspot.com

Juga koleksi video pengajian kitab Soal Jawab A-Z tentang Tasawuf oleh Dr Zulkifli Mohamad Al-Bakri

Follow twitter saya @antusabun

Monday, September 14, 2009

Pesal tak beli kapal selam pakai RON95? laju sket lagi dari Diesel.. Hahahahaha

KUALA LUMPUR 13 Sept. - Jadi kenyataan atau sebaliknya. Ramai terus menanti sama ada cadangan kerajaan mengambil alih PLUS Expressways Bhd. (PLUS), pengendali tol terbesar di negara ini benar- benar akan berlaku.

Biarpun pengambilan alih itu dikatakan bakal melibatkan satu urus niaga yang mampu mencecah RM7 bilion tetapi ada yang menyatakan jumlah bakal dibayar mungkin lebih rendah.


Beli je lah, untuk rakyat gak. Untung-untung dapat la balik 2,3 kerusi yang terlepas tu.. Ni beli kapal selam diesel bleh plak yang mahal-mahal. Tang nak tolong rakyat berbakul-bakul plak songehnya. Aku nak berbuka kang pun leh agak takder selera...

Ni nak tanya sket, dari Perancis sampai Malaysia berapa kali isi minyak?

No comments: