Madrasah As-Saidiyyah

Himpunan Video dan Maklumat berkenaan Madrasah As-Saidiyyah serta Pengajian Kitab di http://pondok-rasah.blogspot.com

Juga koleksi video pengajian kitab Soal Jawab A-Z tentang Tasawuf oleh Dr Zulkifli Mohamad Al-Bakri

Follow twitter saya @antusabun

Tuesday, September 15, 2009

Takyah la layan bawang putih tu, layan daun ketum lagi stim.

Gua tunggu adik gua kat kolej tu balik, pastu nak sound dia sekali.. "Sudah-sudah tengok sinetron indon tu, takpun ko yang bayar astro, amacam?"

Baiklah tengok cerita jangan pandang belakang congkak ke berbaloi jugak la aku rasa informasinya (lawak minyak naik harga).... sampai skang gua tergelak kalau teringat lawak mazlan pet pet tu.

Indon tu bukan pasang pun citer kite, poyo je lebih. Macam la dia tu tak maling!!!!

No comments: