Madrasah As-Saidiyyah

Himpunan Video dan Maklumat berkenaan Madrasah As-Saidiyyah serta Pengajian Kitab di http://pondok-rasah.blogspot.com

Juga koleksi video pengajian kitab Soal Jawab A-Z tentang Tasawuf oleh Dr Zulkifli Mohamad Al-Bakri

Follow twitter saya @antusabun

Monday, September 14, 2009

Gua syak orang yang terpening sekarang ialah Najib dan Media..

Pehal gua cakap macam tu? gua pun tak pasti, hahahaha..

Isu gaduh-gaduh parti komponen BN makin parah, masing-masing tunjuk mulia dan suci dan rasa tak bersalah. Terbaru Sammy kitai Madet, sebelum tu MCA gaduh-gaduh manja antara timbalan dengan presiden sampai main pecat-pecat, dah macam budak-budak. Nak panggil budak-budak boleh plak jadi pelakon porno... hahahaha.....

Tapi bila check kat media jadi terbalik, PR berantakan, tak sehaluan, bakal terkangkang dan etc. Sikit punya khurafat berita media. Tahap babun terkena najis babi pun tak sehina ni!!!

Sudahnya Najib jadi makin katun, jerit-jerit punya semangat sampai gua boleh letak jatuh kategori pelawak usang. Dhaif dan naif. Apa lagi yang boleh di harap??? Parpukari? Khaahkk tuiiihhhhh!!!!!

No comments: