Perkongsian spontan tanpa kredit



Follow twitter saya @negaramerdeka

Sunday, July 3, 2011

Ni paling serius. Betapa bangangnya mereka dalam mengampu


"The Red Warriors" adalah sebuah Kelab Penyokong Bolasepak yang paling berpengaruh di Negara Malaysia hari ni. Lain-lain Kelab Bolasepak di Malaysia memang tidak dapat menyaingi kehebatan "The Red Warriors". Bagi gua, cuma Manchester United Football Club saja yang dapat menandingi kehebatan "The Red Warriors".

Dalam Majlis semalam, dengan tak semena-mena, Tan Sri Annuar Musa telah menabalkan Perdana Menteri Najib sebagai "Peminat TRW No-1".

Khak Ptuih...!!!

Gua tak pernah nampak Najib dalam mana-mana perlawanan bolasepak yang melibatkan Pasukan The Red Warriors, Gua tak pernah nampak Najib pijak Stadium Sultan Mohammad ke-4 dan gua tak pernah nampak penglibatan Najib dalam indusrtri bolasepak Negara Malaysia jauh lagi Negeri Kelantan.

Original Page: http://www.perisik-rakyat.com

No comments: