Perkongsian spontan tanpa kredit



Follow twitter saya @negaramerdeka

Saturday, July 9, 2011

Pada gua BERSIH 2.0 ini sudah di kira berjaya

Kalau nak di ikutkan BERSIH ni sudah berjaya sebenarnya. Mesej telah sampai lantaran hasil promosi dari media perdana, menteri-menteri serta juga polis. Tinjauan gua pada ratusan blog dan tweet yang diterima rata-ratanya hanya berkisar pada demo BERSIH. Totally win...

Sakit juga hati bila baca komen atau pendapat yang bangang-bangang berkenaan isu ini tapi itu kerana mereka mungkin tidak cukup susu ibu masa diaorang kecil-kecil dahulu gamaknya.

Feeds fb gua juga ramai yang fokus pada BERSIH. Fenomena yang sangat best gua rasakan dalam 2,3 hari ni. Gua pasti secara langsungnya ramai yang celik mata pada isu politik dan perjalanan pru di negara ini.

Dan andaikata demo ini terjadi, dua kali win la nampalnya..

Problem???

No comments: