Perkongsian spontan tanpa kredit



Follow twitter saya @negaramerdeka

Friday, June 18, 2010

4 isu panas dalam negara sepanjang gua leka layan World Cup!!!

Maaf kepada pembaca blog gua sekalian kerana kurang nak ngapdet berita politik yang panas-panas. Kesibukan satu hal juga sebenarnya namun penangan World Cup membuatkan gua lalai dalam menunaikan tanggungjawab. Maafkan gua ye.

Isu panas terbaru dan sekarang tak berapa panas dah adalah isu Kelantan Fiesta yang caca-merba majlisnya lantaran kurang ajar dengan tuan rumah. Padan muka. Tu lah, konpiden sesangat macam Sepanyol kan dah kena toron... Harapnya jadi pengajaran.

Hussam Musa memang bijak. Mengajak negeri-negeri yang diperintah Pakatan Rakyat agar membubarkan sendiri Dun masing-masing agar kuasa mengadakan Pilihan raya tak letak pada Najib seorang. Haha... Dia ingat dia handal?!!!!

Yang ketiga isu Tian Chua MP Batu. Takpelah gua rasa. Confirm juga SPR serba salah sebenarnya. Majoriti ( ribu tuuuuuuuu.... Haha...

Isu Anwar? Huh... Isu liwat pun nak main GAY!!!!

Dah, jom layan bola balik..

No comments: