Perkongsian spontan tanpa kredit



Follow twitter saya @negaramerdeka

Thursday, June 24, 2010

Yang hangat di Indonesia, hangat juga di Malaysia kan?

Memang kecoh betul minggu ni ye. Di Indonesia kecoh pasal Ariel yang kantoi buat cerita blue sendiri manakala di Malaysia pula hangat tentang ura-ura kemasukan Dr. Asri kedalam UMNO beserta 100 ulama' yang lain.

Berdasar sumber yang saheh, benarlah pelakunya itu Ariel vokalis kumpulan Peterpan. Di barat mereka menggelarnya sebagai Ariel Peterporn. Lantaklah. Di katakan juga pelakon porno terkenal dari negara barat (Norway tak salah saya) bernama Vicky Vettel mempelawa beliau bergandingan bersama dalam menghasilkan video lucah terbaru. Itu pengetahuan anda Vicky itu masalahnya tidak seayu atau secatik Cut Tari dan Luna Maya. Pastinya video tersebut tidak akan blockbuster. Apa gila orang nak layan citer blue sebab pelakon lelaki?!!!!

Di Malaysia, debaran berkenaan Dr Asri belum tamat. Tamatnya esok. Kita tunggu sesambil layan bola malam ni dan pagi esok. Pastu terlajak subuh bawak ke maghrib dan lupa pasal Dr Asri masuk atau tidak. Hahaha… ok tak? Komen gua ialah masuk atau tidak beliau ke dalam UMNO atau PAS sekalipun takdelah gua heran sangat. Biasalah kan hati manusia ini berbolak-balik. Kuasa tuhan itu semua.

Sebab banyak lagi dalam dunia ini perkara-perkara yang lebih menghairankan gua seperti contoh kenapa gula mahu disorok? Kan lebih baik menyorokkan anak dara orang. Berlebih-lebih lagi nikmatnya.

Ini merepek petang namanya.

No comments: