Perkongsian spontan tanpa kredit



Follow twitter saya @negaramerdeka

Thursday, June 24, 2010

Merepek bola time-time maghrib. (tak elok di baca sebenarnya)

Yang fanatik bola semua dah tahu. England akan bertemu Jerman juga akhirnya. Kalau ikut sejarah peperangan Jerman ni dulu adalah dari paksi yang jahat manakala England dari golongan suci. Arghhh... pedulikanlah. Ini bola sepak la. Sudahnya DPR Korea tapau 7-0 dengan Partugal. Nampak matang sikit dunia sekarang.

Kedua-dua pasukan gua tak ambil pedulik. Pernah tahun 1994 gua fanatik dengan Jerman., tapi itu kisah lama. Minat gua kini lebih kepada Messi. Sebab Messi comel.....

Gay kah aku?

Antara dua pasukan tadi nampaknya akan balik awal. Mustahil sesangat akan bertemu final maka sejarah merakamkan World Cup kali ini adalah terbaik dalam sejarah. Sebabnya Ariel telah dibuktikan sebagai pelaku Video yang hangat kini dan pastinya akan mengganggu prestasi pemain Eropah yang rata-rata gemar bermain bersepah-sepah.

Laluan mudah untuk Diego Maradona bersama anak buahnya ke FINAL. Senyum gua pastinya bertambah lebar.

Pasti lebih menarik andainya Maradona itu isterinya adalah Madonna. Pasti sweet kan?

No comments: