Perkongsian spontan tanpa kredit



Follow twitter saya @negaramerdeka

Friday, June 25, 2010

Kira abis ganas la bila buat pesta liar tu?

Keluar dalam akhbar dan keluar juga dalam blog berkenaan parti liar anak VIP. Memang kecoh bila ia dikaitkan dengan anak-anak pemimpin politik dan ahli perniagaan terkenal. Gua tak mau sebut sebab kang tak pasal-pasal gua kena saman. Bukan ada duit gua ni apatah lagi memegang jawatan anak VIP.

Yang gua gelihati bila liar yang dimaksudkan itu adalah mabuk-mabuk sampai muntah, main dadah pil jenis ectasy dan kemungkinan seks bebas.

Nampak sangat masih budak-budak tu semua. Minum pun muntah. Pengalaman masih kurang gua kira. Anak manja gua syak sebab mungkin di rumah agam mereka bibik mereka buatkan milo takpun horlick.

Dadah? Haha.. apa barang pil ectasy. Tak ganas langsung. Whitney Houston pun layan heroin masa tengok tv dengan laki dia. Barulah mafia.

Seks bebas? Eleh, budak felda pun pandai.

Maknanya tak la gah mana hiburan anak-anak VIP ni. Sumber dan input yang dapat dan masuk dalam kepala otak diorang tak se advance mana pun. Level-level mat rempit gak otak ngan nafsu diaorang cuma tempat je yang bayar mahal-mahal dan pegi ke port tu mesti naik keta jenis yang mahal-mahal. Kaki-kaki google gak gua syak budak-budak ni. Yang pompuan tu mesti berangan nak jadi Paris Hilton kan?.

Cait!!!

Anak VIP je pun.. kot gua usung pegi kebun gua mau demam seminggu macam Lukut. Apa barang muntah-muntah, pitam terus la.. ada bran?
Haha��

****
Lu agak, LRT ngan BMW mana mahal?

1 comment:

~::Iffat @ Wonderfatts::~ said...

kancil kuning turbo yg sedang terlantar tu lagi mahal..hahaha..ini lukut baca ni mesti sebakul menyumpah ni sheikh..wahahah..sah2 terbarai pya budak2 tak pernah susah tu kalau p kebun lu tu sheikh.