Perkongsian spontan tanpa kredit



Follow twitter saya @negaramerdeka

Tuesday, January 10, 2012

Bom di mahkamah

Gua harap skuad gerak khas tidak main-main dalam hal ni. Nasib baik tiada kemalangan jiwa dilaporkan. Alhamdulillah.

Saiful kini merujuk di padang mahsyar, sungguh berani namun Tindakan anwar ingin refer ke mahkamah syariah ada yang macam cacing kepanasan. Ini sungguh tidak betul. Adakah mereka ingat perkara akhirat ini perkara main-main? Memang celaka permainan politik dalam negara ini. Boleh bikin gua muntah. Oh lupa, tanda dahi beliau menunjukkan segalanya.

Hassan Ali apa cerita? Ustaz Nasha juga apa khabar? Kenapa boleh sampai jadi begini? Adakah mereka tidak tahu cara untuk beorganisasi? Atau habuan dunia telah membuatkan mereka buta mata hati? Yang geng-geng umno baiklah senyap. Isu lembu pun sampai nak terbogel ketua wanita lu orang. So pergi main jauh-jauh.

Itu aje gua nak cakap pasal isi hati gua. Harap lu orang semua terhibur

No comments: