Perkongsian spontan tanpa kredit



Follow twitter saya @negaramerdeka

Friday, January 20, 2012

Tol untuk kepentingan rakyat..

Kini hangat pasal tol samada boleh dihapuskan atau tidak. Ikut fatwa barisan nasional tak boleh dan apa sebab tak boleh tidak pulak dihuraikan secara ilmiah dan panjang lebar. Misteri gituuuu...

Ikut fatwa pakatan rakyat pulak tol boleh dihapuskan kerana keuntungan mencecah 308%. Besar sungguh keuntungannya gua kira.

Gua rasa topik ini boleh dibincangkan atas nama kepentingan rakyat kerana gua kira mangkuk tingkat sahaja yang setuju kalau tol naik setiap tahun. Tolak tepi boss2 yang jaga tol.

Cabaran sudah dibuka oleh lge kepada menteri yang terbabit untuk debat.. Gua Tengah tunggu samada menteri tersebut ada buah pelir atau tidak untuk menyahut debat terbuka tersebut..

Untuk kepentingan rakyat derr.....

No comments: