Madrasah As-Saidiyyah

Himpunan Video dan Maklumat berkenaan Madrasah As-Saidiyyah serta Pengajian Kitab di http://pondok-rasah.blogspot.com

Juga koleksi video pengajian kitab Soal Jawab A-Z tentang Tasawuf oleh Dr Zulkifli Mohamad Al-Bakri

Follow twitter saya @antusabun

Tuesday, March 3, 2009

106-Sejarah tercipta

Segalanya telah selesai. Walaupun tak secemerlang yang kita harapkan. Namun ia mengajar kita sesuatu. Selagi kita punyai jiwa yang bersih, kita tidak keseorangan. Perjuangan harus diteruskan.

Aku berharap dan sentiasa berdoa agar negara kita ini terus aman dan cemerlang. Apa yang berlaku hari ini adalah kesan pencabulan demokrasi yang dilakukan demi memelihara anak tekak individu tertentu. Dan bukan untuk perut sang rakyat. InsyaAllah!! Aku pasti dan yakin.. ribuan bahkan jutaan berdoa hari ini untuk kesejahteraan Malaysia. Sesungguhnya mencintai negara adalah separuh dari iman.

Dan aku pasti, ribuan bahkan jutaan doa berkumandang hari ni mengharap kecelakaan keatas sebuah parti usang bernama UMNO!!

5 comments:

apei said...

kamarahan lu semakin meluap2.. teruskan...

antusabun said...

Gua cuba ambil pendekatan sederhana. Walau gua pro PR tapi gua harap pendekatan gua boleh diterima oleh pro BN. Cuit sikit2 je ye.

Ahmad Azrin Aziz said...

:)

Anonymous said...

aku bet rakyat marah meluap2 dan meletup2 sebab tak semua rakyat pun pro PR atau BN tapi rakyat bukan bodoh untuk menilai,..kalau dah sampai mcm ni lah kejamnya BN aku tak paham lerrrr..apsal kita benarkan BN ni terus idup, hapusskan mereka yeah.

KARKADEWA said...

politik malaysia macam gosip artis kawen cerai...