Perkongsian spontan tanpa kredit



Follow twitter saya @negaramerdeka

Tuesday, June 22, 2021

Benda essential yang dilupakan


aku nak photostat pon susah .ade kedai runcit tu di cas nye sekeping 50sen .tokey kedai ckp elektrik kuat maa .kimek betul .

bhg stationery mcm ni xpatut tutup...kelas online seni pun cikgu2 masih lg minta ank2 buat mcm2 benda.. suruh sediakan color paper, manila kad, kad board dan lain2 kadang2 xsemua ada dkt umah. Ank pulak kalau xbeli nangis.. hasil keje nk tunjuk jgk dkt cikgu... Pening mak ayah tau.


Cite sini habis sini...
Saya minggu ni nak pergi cucuk vaksin...saya kena beli pen baru...kat sana saya takmo pinjam pinjam...bila pinjam nanti terus masuk poket...tolong la bukak kedai jual pen...hahaha

Cikgu² subjek pndidikan seni pun mohon jgn lh minta murid² sediakan bhn² yg ssh nk cari time² pkp ni...nk kertas surih la..kertas gelugor lah...kertas warna bagai...ajar yg basic² dulu memadai kot...time² pkp ni ssh nk cari bhn² tu sumer...brg dapur byk le kt umah...cop² bawang ke, kntang ke boleh lh

No comments: