Madrasah As-Saidiyyah

Himpunan Video dan Maklumat berkenaan Madrasah As-Saidiyyah serta Pengajian Kitab di http://pondok-rasah.blogspot.com

Juga koleksi video pengajian kitab Soal Jawab A-Z tentang Tasawuf oleh Dr Zulkifli Mohamad Al-Bakri

Follow twitter saya @antusabun

Tuesday, February 9, 2010

Heran, senang sangat murtad. Nape?

Asal ada je isu panas, berbondong-bondong keluar parti. Masuk pulak parti yang dia maki hari-hari. Kenapa ye? Tak dapat projek ke atau memang betul-betul partinya bermasalah? Besar sangatkah masalahnya sampai perlu murtad?

Memang aku heran. Tak suka Anwar pegi peluk Najib. Tak suka Najib pegi datang melutut ke Anwar. Pada aku, 2 orang ni karektor yang berbeza sama sekali. Macam mana pulak boleh keluar masuk dan dan tu aje.

PKR parti baru. Tak la selama hayat UMNO yang katanya mencecah umur pencen. Pastinya mereka yang murtad ni dulu ahli parti yang 50 tahun tu jugak la kan?

Senang sungguh hati mereka berbolak-balik. Tak konsisten. Apa susah sangat menegur dalam PKR berbanding UMNO? Hehe..

Ada udang disebalik mee ni..

No comments: