Madrasah As-Saidiyyah

Himpunan Video dan Maklumat berkenaan Madrasah As-Saidiyyah serta Pengajian Kitab di http://pondok-rasah.blogspot.com

Juga koleksi video pengajian kitab Soal Jawab A-Z tentang Tasawuf oleh Dr Zulkifli Mohamad Al-Bakri

Follow twitter saya @antusabun

Wednesday, February 24, 2010

Murtadlah weh....

Kalau baca akhbar media perdana mangkuk sekarang atau tengok tv, rata-rata
berita macam lagi seminggu nak Pilihanraya Umum. Begitu agresif mereka
membuat serangan bertubi-tubi keatas pasukan lawan. Nasib baik diaorang
takde sakit jantung ye tak?

Apa tandanya? Memang mereka dalam keadaan cuak sekarang. Sokongan rakyat
yang di ukur tidak beberapa nak memihak pada mereka lagi. Fitnah di jaja
dan segala macam jenis taktik bususk di guna pakai. Amat malang buat
rakyat yang bersumber pada media hampeh macam ni.

Juga rasuah rakyat pun boleh tahan. Nak boost Sarawak kononnya padahal nak
bagi hak Kelantan pun kemut gila. Rakyat perlu nilai dari sudut ini.
Menerima bulat-bulat tanpa berfikiran terbuka adalah perkara yang amat
menyedihkan. Mungkin bukan sekarang tapi pikirkan lagi 20 tahun.

Gua masih tunggu isu-isu utama yang lebih panas dan hangat bermain di dada
media. PKFZ contohnya. Takkan 12 billion tu kecik berbanding perarakan
Maulidurrasul atau kitai penjaja jalanan yang takda lesen sah? Atau enjin
jet yang hilang berbanding bontot Saiful yang lawak gila.

Jangan memain la orang UMNO weh. Salah tetap salah. Pikirkan la untuk masa
mendatang. Gua ajak lu orang semua. Murtadlah dari UMNO kapuk tu....

No comments: