Madrasah As-Saidiyyah

Himpunan Video dan Maklumat berkenaan Madrasah As-Saidiyyah serta Pengajian Kitab di http://pondok-rasah.blogspot.com

Juga koleksi video pengajian kitab Soal Jawab A-Z tentang Tasawuf oleh Dr Zulkifli Mohamad Al-Bakri

Follow twitter saya @antusabun

Monday, February 8, 2010

Saiful kena cerdik sket. Kalau tak, tak berdebor orang kobar..

Kasihan Saifol. Confirm malam tadi tak tidor dok sibuk merangka persediaan hari ni. Alih-alih tak dan nak kena panggil, Karpal mintak tukar hakim sebab bias pada laporan Utusan Meloya.

Bila gua perhati kronologi kes liwat si Saiful ni dari mula-mula kes ni meletop sampai sekarang, kesimpulan yang gua dapat budak ni jenis pantang di cabar dan main redah je tanpa pikir implikasi yang mendatang.

Contoh mudah bila keluar cabaran bersumpah. Kemain laju budak ni bertindak. Timing plak time pilihanraya kecil Permatang Pauh. Cantik punya skrip. Tak tangguh-tangguh langsung. Berbeza dengan Anwar. Tunggu dan perhati suasana. Kehkehkeh. Jadi la si Saiful ni bahan lawak satu Malaysia.

Dia main redah jugak maka kantoi lagi cotton bud. Terguling-guling gua gelak. Siap keluar air mata lagi. Macam-macam hal. Kesian pulak tapi tu la, penasihat pun tak cekap. Lu tanggung la sendiri.

Baru 4 hari. Tunggulah apa lgi lawak-lawak yang akan keluar. Saspen ni.

Hal spendar ngan KY Jelly pun boleh jugak gua tersenyum. Jangan pulak tunang dia pegi cek spital dah la ye. Kang kena gelak lagi naya weh!!!!

Berpikir la sket Saiful weh.. Tak trill la lu main redah je.. Tak berdebor orang kabor..

Kahkahkah.....

No comments: