Perkongsian spontan tanpa kredit



Follow twitter saya @negaramerdeka

Friday, May 21, 2010

Adakah benar DAP lebih zalim menindas melayu berbanding Gerakan?

Adakah UMNO memang betul pembela Melayu atau Melayu itu sendiri yang sememangnya bangang sejak azali? Memang susah kalau nak tahu jawapan yang tepat dan setiap orang punyai dalil dan fakta untuk menyokong pendapat mereka.

Melayu semakin tertindas!! itu slogannya sejak DAP memenangi negeri Pulau Pinang. Ada mengatakan lebih teruk Melayu ditindas di Pulau Pinang di zaman DAP berbanding zaman Gerakan. Betul atau tidak waallahua'lam.

Gua iyekan aje kerana gua tak punyai hujah yang konkrit untuk menolak pendapat itu.

Pada gua senang. Lim Guang Eng jenis terbuka. Bukan pengecut seperti sesetengah pemimpin UMNO dan BN yang lain. Sammy Vellu lagilah pengecut. Menjerit pun gua tak tahu apa butirnya yang dia sebut. Maka berdebatlah secara terbuka.

Melayu Pulau Pinang bangkitlah!!!! Pertahankan hak anda...

No comments: