Madrasah As-Saidiyyah

Himpunan Video dan Maklumat berkenaan Madrasah As-Saidiyyah serta Pengajian Kitab di http://pondok-rasah.blogspot.com

Juga koleksi video pengajian kitab Soal Jawab A-Z tentang Tasawuf oleh Dr Zulkifli Mohamad Al-Bakri

Follow twitter saya @antusabun

Wednesday, May 12, 2010

Inilah RASIS. Takkan buta lagi!!

Melayu Bangkit yang kontroversi nak diadakan pada 13 Mei 2010. Memang gila dan pihak berkuasa buat pekak aje nampaknya. INILAH RASIS!!!!!!!! INILAH PERKAUMAN!!!!... Sila ambil tindakan!!!!

Nak bangkit apa lagi? Judi, Arak, dan konsert semua menjahanamkan melayu tu kenapa pulak linenya cukup besar dalam negara ini?????

PAKATAN menang aje maka Melayu mampos!!! Sapa yang cipta bidaah terbesar ni??? Melayu mana yang mampos????? Kontraktor yang makan tak kenyang-kenyang tu ke????? Yang main ikut jalan belakang tu kan? Yang hulur bawah meja tu kan?????? Yang kontraktor berdarah UMNO tu kan??????

Tak penat ke bodohkan rakyat? Tak penat ke menunjukkan kebodohan sendiri di khalayak dunia????

Menteri besar UMNO sebelum ni bagi kenyang kat sapa???????? Siasat lah!!!!!!

Berhentilah bodohkan rakyat. Pergilah negara lain kalau dah tak selamat duduk dalam negara ini kalau Pakatan menang PRU nanti!!!!!!

BODOH!!!!!!

No comments: