Madrasah As-Saidiyyah

Himpunan Video dan Maklumat berkenaan Madrasah As-Saidiyyah serta Pengajian Kitab di http://pondok-rasah.blogspot.com

Juga koleksi video pengajian kitab Soal Jawab A-Z tentang Tasawuf oleh Dr Zulkifli Mohamad Al-Bakri

Follow twitter saya @antusabun

Wednesday, May 12, 2010

Arghh... Boleh jadi gila macam ni kalau kena kat gua..

Gua jadi makin tak paham perjalanan kes rela liwat Saiful ni. Makin bengong. Benda kecik-kecik yang patutnya boleh dipertikaikan boleh main lepas angguk je. Eh, benda kecik????

Mahkamah kini dah boleh jadi pusat sandiwara. Bukan lagi di Istana Budaya atau mana-mana pentas opera ke apa-apa ajerlah. Ni tengah pening ni……. Dengarnya Karpal pulak nak di kenakan tindakan menghina mahkamah. Tu pasal skang ni tengah bertangguh pulak. Gila babi jahanam punya skrip!!!!

Babi pun tak gila camni……

Nota:
Rela atau tidak tu pentinglah wahai rakyat Malaysia!!!!!! Dalam pendakwaan lain, dalam laporan lain dan kira bercanggah tu bukan perkara main-main wahai rakyat Malaysia.

Nasib baik tak amik law kat Universiti dulu.

No comments: