Madrasah As-Saidiyyah

Himpunan Video dan Maklumat berkenaan Madrasah As-Saidiyyah serta Pengajian Kitab di http://pondok-rasah.blogspot.com

Juga koleksi video pengajian kitab Soal Jawab A-Z tentang Tasawuf oleh Dr Zulkifli Mohamad Al-Bakri

Follow twitter saya @antusabun

Friday, May 7, 2010

Mereka itu main gay beranilah!!!

Sapa nama mangkuk tingkat merangkap ketua pembangkang DUN Pulau Pinang tu? Gua tak perasan pulak yang dia itu bernama....

Pertamanya dia itu sungguh bodoh. Cakapnya tentulah tidak punyai fakta. Merapu meraban membela tak tentu hala. Cukup lemah sangat IQnya. Taknak ulas panjang. Entry sebelum-sebelum ni kalau korang teliti balik, memang ada sedikit-sedikit gua ulas.

Kenyataannya cukup berbahaya. Sentimen perkauman yang undang-undang ini telah kuatkuasakan selamba badak dia langgar. Berani? Tidaklah aku rasa. Kenapa? Kerana dia UMNO dan dia yakin takda apa-apa tindakan yang akan kena pada batang tubuhnya. Kalaulah dia itu orang biasa-biasa ajer, gua yakin yang dia pegi demo pun tak berapa nak berani. Huh, gay kan?

Itu level pemimpin yang di angkat mewakili UMNO Pulau Pinang. Yang bawahnya? Adakah lebih cerdik atau lebih rendah level kecerdikan?

Anda fikirkan. Kalau anda sudah lama berbulu dengan UMNO, gua rasa lu orang tahu apa jawapannya.

Tak gitu?

No comments: