Perkongsian spontan tanpa kredit



Follow twitter saya @negaramerdeka

Sunday, May 2, 2010

Satu lagi contoh level intelektual tahap tandas 20 sen milik otak orang berdarah UMNO BN!!

Tidak hairan bila penyokong UMNO itu kurang cerdik kerana pemimpin pujaan mereka pun sama level itu jugak. Macam gambar pakcik mandi hot water dalam entry sebelum ni.

"Teruknya, hikhik.." kata apis dalam hati.

Pakcik yang namanya ada bunyik puad tu yang gua maksudkan. Tak silap gua ada jawatan jugak dia ni dalam kabinet. Maaf, gua tak berapa nak ada masa hapal nama-nama senarai orang dalam kabinet Kerajaan APCO junjungan Zul Nordin itu.

Beliau mempertahankan kenyataan Perkasa sambil mendakwa bahawa Perkasa itu tidak RASIS!!! Ini yang rasa-rasa nak WTF!! ni...

Apa kenyataannya yang tidak rasis itu wahai En. Puad oi??? Ban bantuan pada kaum Cina kerana tidak menyokong BN itu tidak rasis ke? Kalau Melayu yang tidak sokong BN itu bagaimana pulak? Mung wahai Brahim yang bertanding tiket PAS itu yang mana terang-terang PAS itu menentang UMNO BN selama ini itu bagaimana pulak wahai Cik Brahing!!!!!!

Inilah maksudnya level intelek tandas 20sen. Sebut jamban karang kasar pulak bunyinya.

Come on la Perkasa. Berhentilah menunjukkan kebodohan diri sendiri. Apa mung ingat Cina itu duduk free aje ke kat Malaysia ini tanpa bayar cukai? GST yang Najib ingin perkenalkan itu adakah Cina akan terlepas atau mana-mana penyokong Pakatan Rakyat hanya boleh pandang sahaja?????

Itulah point yang terserlah amat sangat ketidak cerdikan kamu wahai Perkasa dan Khir Toyo. Malang sungguh orang Selangor sebelum ini ber MB kan kamu.

Yang Seribu, 49,000.00 bagi kat peneroka Felda itu duit sapa Cik Brahing? Janji buat sekolah 4 bijik harga juta-juta itu duit dari langit ke cik Brahing and the gang??????

Astaghfirullah, kenapalah madbi boleh sokong orang yang sebegini bangang lalu bermatian mengeluarkan hujah songsang defend encik Safuan yang kini mungkin bersama Ayah Pin di Kerajaan Langit lantaran tindakan luar akalnya yang pendek sejengkal itu. Adakah kini Encik Safuan berselera untuk makan dan adakah basah ketika ini kalau beliau mandi?????

Saya menyeru mereka-mereka yang berfahaman seperti madbi itu memujuk en. Safuan untuk keluar dari kandang kambingnya bertemu masyarakat lalu nafikan saja bahawa akaun Facebook itu bukan milik beliau dan seterusnya membuatkan gua terpana dan tersenyum lebarlah madbi!!


***

Gua harap madbi girang baca entry ini. Tunjukkan kegirangan anda itu dengan menulis sepatah dua di ruangan komen ye......

Kahkahkahkah..........

No comments: