Madrasah As-Saidiyyah

Himpunan Video dan Maklumat berkenaan Madrasah As-Saidiyyah serta Pengajian Kitab di http://pondok-rasah.blogspot.com

Juga koleksi video pengajian kitab Soal Jawab A-Z tentang Tasawuf oleh Dr Zulkifli Mohamad Al-Bakri

Follow twitter saya @antusabun

Saturday, May 1, 2010

Memang lumat mamat ni!

Huh, berani tak jugak. Pondan gua syak. Kalau berani pehal tutup akau mukabuku tu?

Gua pasti lu skang tak tenteram. Apa kata lu gentle macam aduka serah diri kat Kelantan.. Kahkahkah

7 comments:

madbi said...

bloggers bangang... yang lo layan mamat tu apa dapat? kalau ntak dilayan 2hari paling lama senyapla dia...

keraspedal said...

madbi yg bangang sebenarnya...kalau wt x layan,mamat safuan bapok ni akan terusm aki hamun tgna,akan hidup tanpa rasa takut,tp kalau ramai2 duk serang dia,pasti kencing x lawas lam amat ni,makan x lena tido x kenyang la..padan muka..kerana mulut,padah seluruh tubuh..kah..kah..kah..

madbi said...

kan dah nampak sama bangangnya.... ko dah siasat ke sapa mamat safuan tu, manusia ke hantu? bangang betul. dalam facebook tu sapa pon boleh tulis nama dan boh gambar, ntah ia ke tidak. main ikut tak puashati ko jer... macamla bagus sangat.kalau camni ada 50 peratus penyokong pr aku gerenti pr telungkup dalam pru13!!!!

mountdweller said...

Berasnika? pada hemat pak din, dia ni kote pun tarak!

antusabun said...

Madbi.. Otak lu simpan la dalam dubur lu tu ye. Ada otak pun bangang melantun-lantun.

Senyap tanda salah dan kalah. Kalau bukan dia apa ada hal, nafikan aje yang empunya gambar.. See, mudah kan.

Owner akaun tu pehal close plak?

Kan dah nampak otak lu standard jamban..

~::Iffat @ Wonderfatts::~ said...

hahahahaha..aku yg tak sekolah arab pun bole nampak mamat ni tak betul..camne ko bole kata hantu main facebook lak ni? maasyarakatt

mamakmuda said...

Slm... Klu dh bangang tu bangang le jagak!! hrp muke jer yg lawo... pe'el, cm hampeh perut!! Piiiirah mabok!!