Perkongsian spontan tanpa kredit



Follow twitter saya @negaramerdeka

Wednesday, April 1, 2009

131-Otak tuhan cipta bukan kat lutut wei!!

Asal gua buat blog baru ni kerana gua nak menulis menggunakan pendekatan sederhana. Tak mau bantai-bantai macam sahabat blogger yang lain. Gua hormati apa jua pendapat blogger-blogger sekalian seperti al-Banjari, PakKaramu atau edyes. Gua lebih mahu buat kawan dari musuh. Kalau nak bantai-bantai lama dah gua nak buat. Misi gua lebih pada nak menyedarkan masyarakat dan khusus pada diri gua sekali pada isu-isu yang mungkin kurang sensitif pada sesetengah pihak, tak tertumpu pada politik sahaja dan gua secara anak jantan tunjukkan pendirian gua. Gua bukan orang atas pagar. Gua terus-terang.

Lu orang datang blog gua dan komen walaupun menentang pandangan gua itu gua tak kisah, gua alu-alukan. Tapi biar kena tempat la kata orang-orang tua.

***
Tapi lu datang blog gua pastu merepek merapu pasal Perak kat posting ayam gua, Lu bantai orang yang off topik dengan posting gua itu dah macam lembu gila nak mengawan tu. Pegi main tempat lain!! Belah la!!!!

3 comments:

mrblind said...

lari dari tajuk tu..hahaha..kesian lu

Firdaus said...

lu tolong link-kan gua mangkok yang suka lari topik tu.. gua hantar boom blog dia!

marauhirang said...

nama dia.....

p***u ka**


hehehehehe