Perkongsian spontan tanpa kredit



Follow twitter saya @negaramerdeka

Tuesday, April 7, 2009

147-Lu memang melampau.

Lu mintak restu rakyat??

Lu cukup bertuah dapat kempen kat TV,Radio dan surat khabar. Internet pun lu sebok-sebok buat blog. Masa nak pilihanraya lu tutup surat khabar pembangkang. Ceramah pembangkang lu kacau dengan abang topi merah. Pejadah lu main gay macam ni? Sampai gua tengok berita pun meludah-ludah. Nasib mak gua tak perasan. Kalau tak mau gua kena maki pasal karpet kuyup.

Lu cukup kebal dengan laporan polis atas lu. Badan rasuah pun lu selamat. Pembangkang habis kena seret kehulu kehilir lu kerjakan. Sikit lu takda bagi kasihan. Muka lu dalam TV sikit punya sayu gua tengok. Pandai lu berlakon. Baca ayat al-Qur'an pun lu buat kecoh. Khutbah Jumaat pun lu memekak melolong.


Habis lu kelekai duit rakyat. Lu bagi basikal rasuah supaya undi atas lu. Ayam pun lu kasi. Ada hati lu buat muka simpati kat TV?

Hello UMNO!! Hello DSN!! Hello bapak menteri!! Macam ni ke cara lu mintak restu rakyat?

***

Apa sialnya lu masih cerita pasal derhaka dengan boneka?

No comments: