Perkongsian spontan tanpa kredit



Follow twitter saya @negaramerdeka

Wednesday, April 22, 2009

179-PM kita bersedia ke mahkamah, beliau perlukan sokongan kita.

PM kita yang terbaru adalah sangat berani. Tidak macam bekas PM-PM yang lalu. Terutama PM no 4 yang hanya pandai berkokok tu. Kita digalakkan berbangga dengan beliau. Perlu kita hadiahkan sejambak bunga pada beliau atas keberanian yang di tunjukkan. Bangsa Melayu adalah bangsa yang sangat berani. Terkenal seantero dunia. Percayalah!!

Statement Najib "Saya terus dikaitkan dengan pembunuhan Altantuya. Saya sekali lagi ingin bersumpah dengan nama Tuhan bahawa saya tidak pernah mengenali darihal Altantuya. Saya sanggup dihadapkan ke mana-mana mahkamah demi membersihkan semula nama saya yang cuba dicemari oleh mereka yang iri hati kepada pencapaian saya selama ini dalam membangunkan bangsa dan negara. Saya ingin menafikan komunikasi SMS saya dengan peguam Datuk Muhammad Shafee Abdullah mempunyai sebarang unsur salah guna kuasa.


Sedutan kata NAJIB
"Saya sanggup dihadapkan ke mana-mana mahkamah demi membersihkan semula nama saya "

1 comment:

Unknown said...

Salam.

Apa kita mahukan dia mesti bersihkan namanya setidak-tidaknya mengambil tindakan saman akhbar-akhbar luar negara yang memburukkan namanya.

Tak payah cakap tentang situa itu. Dia sebenarnya manusia maha pengecut.