Perkongsian spontan tanpa kredit



Follow twitter saya @negaramerdeka

Friday, April 10, 2009

156-Terbaru selepas aksi yang mencemaskan 2,3 minggu ni.

ASM,

Dalam sebulan yang lepas bermacam perkara berdebar berlaku. Yang terakhir drama kes Altantuya dah selesai. Kabinet baru pun gua dah tau. Lambat sikit tahu sebab tido. Penat kerja. Masing-masing pun dah bagi pendapat masing-masing. Ada yang pro ada yang con. Lantak la.

Para bloggers akan menulis dan mengkritik. Gua pulak akan sentuh hanya politik non partisan. Tak tumpu mana-mana parti. Gua fokus tang ISLAM terutamanya. Agama terlalu sinonim dengan politik sebenarnya. Juga isu-isu lain. Kot agak tak secocok ngan gua serta otak gua, gua kritik. InsyaAllah akan membina. Bukan hentam membabi-buta. Lu orang nak follow atau tak terpulang. Ini demokrasi..haha.

Perhatikan yang gua bold diatas. Itu fokus gua sebenarnya. Harap semua faham. Agama kita letak kalau paling atas takkan jadi masalah sebab tuhan dah guide. Tapi kot letak kat bawah ia jadi bala.

Jumpa lagi..

No comments: