Madrasah As-Saidiyyah

Himpunan Video dan Maklumat berkenaan Madrasah As-Saidiyyah serta Pengajian Kitab di http://pondok-rasah.blogspot.com

Juga koleksi video pengajian kitab Soal Jawab A-Z tentang Tasawuf oleh Dr Zulkifli Mohamad Al-Bakri

Follow twitter saya @antusabun

Monday, June 29, 2009

Argghh.. tensionnya. Macam babi!

Kot la ajak orang pegi masjid, pegi kuliah agama tak pun bantu kelas ngaji quran berfaedah la jugak. Ni kecoh ngan senamrobik. Bahalul!!

Cukup aku tak masuk ngan benda-benda ngarut macam ni. Nak pulak poco-poco tu. Nama aje aku dah nak muntah. Kena pulak yang join mak-mak nenek yang dah putus haid. Cilake!!

Ni ke kerajaan bermaruah? Khak tuih..

No comments: