Madrasah As-Saidiyyah

Himpunan Video dan Maklumat berkenaan Madrasah As-Saidiyyah serta Pengajian Kitab di http://pondok-rasah.blogspot.com

Juga koleksi video pengajian kitab Soal Jawab A-Z tentang Tasawuf oleh Dr Zulkifli Mohamad Al-Bakri

Follow twitter saya @antusabun

Thursday, June 11, 2009

Kebebasan bersuara kepala hotak ko!

Gua terus-terang setuju yang amat sangat SIS diharamkan. Tak perlu panjang-panjang isu ni. Haram je terus!!

Ada bangkangan? Gua hanya ucap kepala hotak ko! Ini cerita perempuan mengaku Islam putar ajaran Islam. Sikit lagi mau hina Islam. Bukan persoalan kebebasan bersuara. Ikut sangat la idea yahudi tu.

Antara yang kontroversi:
Bangkang fatwa tentang yoga.
Setuju perempuan jadi hakim syariah.
Sokong IFC.
Sokong perempuan jadi imam solat.
Sokong Ayah Pin dan pengikut atas dasar kebebasan beragama.
Menentang pemakaian tudung di kes SMK Teluk Sentang.
Tafsir poligami ikut suka tekak.
Menentang JAIS isu tangkapan pelayan bar.
Menyokong kongsi-RAYA dan meminta majlis ulama turut serta.

Takkan hal macam diatas masih boleh kompromi atas dasar kebebasan beragama? Celaka pada SIS dan mereka yang membantunya survive. Takda politik kat sini..Harap paham!

***

4 comments:

mountdweller said...

Walau apa pun yang nak cakapkan, hukum tetap begitu. Haram tetap haram dan halal tetap halal. Kalau menyimpang hukumnya...... na'auzubillah.

toyu said...

ermm.. aku setuju gak ngan hang. Pada depa, siok la dok pukui canang bab bab tu... Yg jenohnya hat nak pebetui irama pukoi depa tu yg sumbang.

Yg herannya pasei pa la puak puak pembela depa tu dok bersemangat dgn depa tu.. awat arr...?

ochiey said...

Pasai anak mahathir, anak Pak Lah, dan VVIP ade kt dalam SIS tuuuu..cekidot (check it out)...

mimpiyangsempurna said...

satu lagi kes jeslina hashim.. huhu..
if dieorg still gak nk perjuangkan hak wanita dieorg tu, dieorg should ubah name. jgn guna perkataan Islam tu..