Madrasah As-Saidiyyah

Himpunan Video dan Maklumat berkenaan Madrasah As-Saidiyyah serta Pengajian Kitab di http://pondok-rasah.blogspot.com

Juga koleksi video pengajian kitab Soal Jawab A-Z tentang Tasawuf oleh Dr Zulkifli Mohamad Al-Bakri

Follow twitter saya @antusabun

Wednesday, June 3, 2009

Gadget yang best pegi opis...(retro)

Ini antara gear-gear zaman dulu kala ketika orang dulu-dulu nak pegi opis. Gua kalau masuk opis hari sabtu ngan ahad, gambar yang gua letak kat bawah ni lah suit rasminye. Terbaik dari ladang weh!!

Seluar ngan baju tak leh la gua nak tunjuk. Boleng pulak gua nanti. Confirm abah gua kata gua buang tebiat boleng-boleng kat luar umah sorang-sorang sambil ambik gambar.. Kehkehkeh


  1. Dalam flusk tu teh o panas. Pasni ingat nak tukar perisa kopi o panas pulak. Kopi jantan dalam perancangan....
  2. Tu boot Dr. Mart tu. Gua shopping kat Jordan. Skang gua tukar boot Phua Chu kang plak. Kitai aboy punya. Wa takder sen nak beli lagi.
  3. Baldi kecik tu gua guna nak amik air dalam kolam. Apa gila nak pakai botol air mineral. Letih jari nanti.
  4. Topi tu ada 3 unit. 1 unit berharga 3 ringgit. Harap gomen tak naikkan harganya sempena kegawatan ekonomi ni. Ngamuk gua kang!!
  5. Dalam plastik kuning tu ada kain pelikat nak wat semayang. Hadiah dari girlfriend wa.
  6. Botol putih tu botol minyak hitam keta mak gua. Gua tak bawak pegi opis. Lauk pulak gua kena kutuk ngan bebudak ni karang bawak minyak hitam pegi kebun.
  7. Hose biru tu saje nak interprem....sekian.

7 comments:

eiza in the house.. said...

salam ziarah..
dasyat gak gadget nak g opis tu ekk..:)

mimpiyangsempurna said...

boleng-boleng?? ape boleng-boleng tu?

apei said...

perhh..retro abis..

Pak Oncu said...

boleng boleng t telanjang ha ha ha ha ha

blokdrive said...

tak lama lagi gua pun akan pakai uniform baru sama macam lu.. Berkobar-kobar dah ni

Anonymous said...

lawak la mamat ni

逆援助 said...

セレブ達は一般の人達とは接する機会もなく、その出会う唯一の場所が「逆援助倶楽部」です。 男性はお金、女性はSEXを要求する場合が多いようです。これは女性に圧倒的な財力があるから成り立つことの出来る関係ではないでしょうか?