Perkongsian spontan tanpa kredit



Follow twitter saya @negaramerdeka

Friday, June 26, 2009

Seorang Superstar yang telah tiada.

Beliau ialah Michael Jackson. Pelbagai isu hangat yang telah beliau cipta namun suaranya dan gayanya tetap terbaik dalam kelas yang tersendiri. Meninggal dalam usia 50 bagi gua adalah kehilangan yang besar. Namun beliau yang menjadi idola besar kaum India kat taman perumahan gua, gua harap lu orang tak buat havoc hari ni. Lu nak buat havoc lu pegi main jauh-jauh kat tempat lain. Gua banyak projek hari ni nak di selesaikan.

Dengarnya beliau sempat memeluk Islam..kalau benar al-Fatihah untuk beliau.

Berita rasmi lu boleh kutip kat sini....

***

Pelik jugak hari ni, pagi-pagi sambil minum kopi Radix cap HPA 2,3 lagu dia kuar kat station radio kegemaran gua... rupa-rupanya beliau telah tiada.

No comments: