Madrasah As-Saidiyyah

Himpunan Video dan Maklumat berkenaan Madrasah As-Saidiyyah serta Pengajian Kitab di http://pondok-rasah.blogspot.com

Juga koleksi video pengajian kitab Soal Jawab A-Z tentang Tasawuf oleh Dr Zulkifli Mohamad Al-Bakri

Follow twitter saya @antusabun

Thursday, June 25, 2009

Kat US nun Camaro berapa harga?

Ni gila punya kerja. Memang bangsat sapa yang dapat AP ni. Ikut seronok mak bapak dia aje hentak harga kereta kat Malaysia ni. Lu bayangkan Mugen RR honda tu regenye rm350k. Bulu betul la.. Nak dekat-dekat harga BMW dah. Padahal kat sana ntah berapa harganya.

Kesian kat gua. Idam benda yang tak pasti. GTR makin jauh nampaknya.

Sayang sangat la nak jaga proton tu. Esok batu nesan jangan lupa buh logo proton ye.

1 comment:

zulkifli said...

memang pun bangsat sangat la nk jg menatang proton Buduh tu..

aku pun nsib la bleh paki honda...tu pun ex pai je...

menteri bangsat2 ada ke beli proton guna duit sendiri