Perkongsian spontan tanpa kredit



Follow twitter saya @negaramerdeka

Friday, June 5, 2009

Oit! Main-main ye buat kerja..

Ingat duit abah lu ke boleh buat kerja main-main. Stadium dua ratus nak ke tiga ratus juta pun lu cincai aje ye buat kerja. Lu ingat sikit ke juta-juta ni? Kalau bagi biasiswa bebudak belajar berapa arkitek dan jurutera boleh beranak? Bagero...

Belum padam cerita stadium, kolam renang pulak airnya terkeluar kena serap dek bumi. Itu kolam renang berapa juta pulak? Oit bangsat! Orang miskin nak mati kebulur ramai ni. Lu ingat best ke lawak yang lu orang buat ni? Betul-betul manyak cilaka ini orang. Kalau gua ada kuasa, lama sudah ini orang gua hantar pegi Palestin suruh berjihad kasi cuci itu dosa..

Gua dah terkata dah ni. Ini orang kalau ada depan gua tanpa dia punya bodyguard memang makan penampar gua. Dah nak sebulan gua menyangkul kebun gua ni. Lu agak-agak berapa horse power kelajuan dan momentum pelempang gua tolak dengan rintangan angin??

No comments: