Perkongsian spontan tanpa kredit



Follow twitter saya @negaramerdeka

Tuesday, March 27, 2012

8 KESALAHAN NAJIB YANG PALING BESAR PERLU ANDA TAHU:

Published on Na'im Nikmat @blog

1.Menghina HUDUD dan Undang2 Islam berdasarkan ucapannya pada 20hb April 1993 kepada para wartawan : "Negara akan huru-hara sekiranya undang2 Islam dilaksanakan".

2.Merampas kuasa kerajaan Perak yang dipilih Rakyat Perak pada PRU-12.

3.Politik hipokrasi mengizinkan ekstrimis perkauman dengan menuduh DAP dengan pelbagai tuduhan2 palsu semata-mata untuk memainkan sentimen perkauman.

4.Bertambahnya politik keganasan terhadap aktiviti Pakatan Rakyat menerusi samseng2 yang diupah mengganggu cearamah PR.(Terkini)

5.Gejala rasuah dan kronisme terburuk.

6.Kematian Teoh Beng Hock, Ahmad Sharbani di bawah seliaan SPRM dan kes-kes serupa di bawah jagaan polis.

7.Mengeluarkan ucapan berbaur ugutan, untuk mengekalkan Putrajaya, Najib berikrar akan mempertahankan simbol kuasa itu, sehingga ke titisan darah terakhir, "walau berkecai tulang dan juga badan, walau bercerai jasad dari nyawa".(Ertinya PRU13 akan menjadi yang paling kotor, tidak adil, dan tidak demokratik)

8.Kontroversi Isterinya Rosmah yang dikatakan menggunakan wang Rakyat untuk berbelanja mewah dan campur tangan isterinya itu dalam urusan kerajaan seolah2 dia memegang jawatan dalam pentadbiran negara. untuk pengetahuan semua bahawa apa yang dilakukan Rosmah tidak pernah dilakukan mana2 Isteri PM yang terdahulu.

No comments: