Madrasah As-Saidiyyah

Himpunan Video dan Maklumat berkenaan Madrasah As-Saidiyyah serta Pengajian Kitab di http://pondok-rasah.blogspot.com

Juga koleksi video pengajian kitab Soal Jawab A-Z tentang Tasawuf oleh Dr Zulkifli Mohamad Al-Bakri

Follow twitter saya @antusabun

Wednesday, March 14, 2012

Betina Mulut Garit...???

Tu dia aiihhh... ni si minah karan mana pulak dah yang tak tau mai dari mana cerok tiba2 suruh TGNA letak jawatan pasai isu menantu dia.... hahahaha...

Perghhhh... baru dua tiga hari nih gua melepak di Kedah, gua kena speaking utara beb... kalau tidak nanti puak2 Kedah boh penerajang kat gua... halau balik KL... mampuihhhhh... hahahaha...

Berbalik pada al-kisah si minah karan yang tak ketahuan punca nih... gua rasa telaga dia nih dah kering kot... pasai tu sasau tak ketahuan punca... yang dia sibuk dok suruh TGNA letak jawatan pasai apa...??? umporno suruh si minah karan ni jadi jurucakap depa kaaa...???

TV3 suku pulak cukup syioookkk... dengan berita2 macam nih.. cekap dan pantas masuk Buletin Utama depa... macam haramjadah... harap2 gempa bumi laaa.. bangunan Sri Pentas tuuuu... biaq mampuih Penerbit Buletin Utama kaki propaganda dan subahat penyebar fitnah tu... 

Kalau TGNA dengan isu Menantu dia hang suruh letak jawatan, yang si Mami Lembu dengan isu Lembu Jantan dia awat hang tak sebut pun...., yang si Rosmah Mansor dengan isu laki dia kaki shopping kaki perabih duit Kerajaan awat hang tak suruh letak jawatan.., Isu Najib Razak bagi tanah TUDM Sungai Besi kepada anak cina kawan laki dia awat hang tak mengelupor membantah...!!!!

 Jikalau ikut title jawatan sebagai Pengarah Kebangsaan Jaringan Melayu Malaysia (JMM), perghhh... bila dengar sebagai Pengarah dah tentu orang pikiaq dia nih cerdik.... tapi la ni sebaliknya pulak, bangang terlampau wa cakap luuuu.... hahahaha...

Bangang jugak minah karan nih.... mau gua sumbat mulut horizontal dengan mulut vertical dia dengan terung gergasi... baru ada akai kot untuk pikiaq...., takan dia tak boleh pikiaq yang Mami Lembu cuba perbodohkan 1Malaysia kononnya letak jawatan... piiiraaahhhh... letak jawatan kepala bana dia.... tarikh 8 April 2012 tarikh tamat Mami Lembu jadi Senator laaaa...., kalau minah karan berlengaih nih cerdik sangat suruh laaa... Mami Lembu tu letak jawatan sebagai Ketua Wanita Lembu 1Malaysia.

Ada jugak makhluk yang sanggup membodohkan diri demi umporno yang dah nak mampuih tuuuu....!!!!

Gua agak2 laaaa... minah karan nih mengucap syahadah pun gagap beb... baca fatihah ntah tau ka tidak wa puchitau.... hahahaha... ada ka patut samakan TGNA dengan Ayah Pin.... hahahaha... apasal bodoh terlampau minah nih... ntah2 dia nih dah minum ayaq susu basuh kaki Ayah Pin kot... muakakakakaaaa....

Nih... gua nak tanya sapa pulak yang pandai2 pi bagi gelaran Ostazah kat mulut minah karan nih... pi tukaq boh nama minah garit lagi baguih laaaaa...., hangpa toksah dok buat permain dengan gelaran ostazah oooiiii.... satgi Mashitah keluaq patwa baru hangpa tau..., menghina institusi ostad/ostazah.... muakakakaaaa....

Tapi takpa laaaa.... Ostazah Piraaahana ooiii... dah dekat2 nak PRU nih macam2 adaaaa.... semua pelakon pelbagai spesies keluaran umporno akan keluaq dari dalam kuboq, dari belakang lorong, dari sarang pelacur, hat bawak mai dari India pun adaaa.... hahahaha... sapa lagi kalau bukan spesies mamak umporno... kah...kah...kah....

Hahahaha... kita pakat tunggu ramai2 skrip dan wayang pelakon2 jalang dan sundal yang di pungut oleh umporno melakonkan watak masing2 sempena PRU-13 akan datang tak lama lagi....

Yang pasti sundal2 dan jalang2 upahan umporno nih.... akan melatop glamouresss sebelum PRU... lepas PRU muka depa pun tak nampak dah.... kembali kepada aktiviti asal depa.. hahahaha....

Kalau lu orang tak percaya, tunggu dan lihat sempena PRU-13 kali ini, pasti pelakon sundal dibawah nih akan di import khas oleh umporno untuk melakonkan watak pengakuan pernah tidoq dengan Tuan Guru Haji Hadi, tak pun Lim Kit Siang, ooppsss... Karpal Singh tak logik.... eerrr... Lim Guan Eng boleh kot... paling di geruni oleh umporno.... Anwar Brahim laaaa.... akan jadi mangsa sensasi.... hahahaha...


Yang pasti kita bagi ABU kat depa.... kah...kah...kah....!!!!

Published on IkutSukaAku - Isa

No comments: